Bara leva

2016-08-25 | 22:41:33
Tog väl väskan och stack till Rhodos igår. Bor på samma hotell som fjolåret och ska götta oss i en vecka. Man kan slappna av på ett annat sätt om man redan varit på platsen. I dagarna ska vi hinna åka in till Rhodos stad, över till Kalithea och mest ligga på latsidan.
Uppenbarligen kommer jag inte fotografera lika mycket av resorten, då det mesta redan finns i arkivet --> Klicka till augusti & september 2015 åt höger! I mobilversionen finns en scrollermeny åt vänster. 
Siktar på en grymt kalas tid här!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ledigheten ska också ägnas till att landa lite i det nya som väntar i höst. Kanske behandlar det i text här framöver, kanske inte, men för tillfället ska jag bara leva, och vara tacksam för det fina jag har. Nu blev det av en ful cliffhanger-effekt, men det vore samtidigt hyckleri att inte vidröra ämnet och behandla själva livet när en nu ändå tidigare sagt att en vill kunna skriva mer om vad som händer och sker. Over and out


Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback