Summer 2012

2012-08-26 | 23:11:00
Nu kan sommar 2012 kallas officiellt avslutad! Tänkte gå igenom vad jag gjorde i sommar lite smått..
 
Vi börjar högst upp, en bild på mig och mina flickor på skolavslutningen då sommarlovet precis börjat!
 
På samma dag firade jag och pojkvän Emil hela 1 år tillsammans.
 
Inte så långt efter det så var det dags för MTV World Stage, sjukligt tufft...
Där träffade jag grymmaste Moa (!?)
 
I början av juli åkte jag med Emil till Stockholm där vi trevade runt i Gamla Stan, vid slottet, Gröna Lund och Skansen! (Jag vet ärligt talat inte vad som hände med dem bilderna, loovar att jag ska försöka orka gå igenom alla 600...)
 
I augusti blev det Äskhult med mamma och c.o! Gulligare by får man leta efter. Foto-paradis #1

Förr förra veckan var det dags för Kulturkalas i finaste Göteborg, där jag och Emil strövade och prövade massa olika delikatesser från världens alla hörn!
 
 
Om man tänker på det som stort så hann man faktiskt med mycket skojigheter under sommaren, även fast det blev en hel del slapp och slöa! Skrattade med Emil en hel del och det är när stressen av skolan försvinner som man verkligen känner sig lycklig!

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback