Dan före dan före dan

2012-12-22 | 22:34:00
 
 
 
Jag överlevde halva tiden på gymnasiet OCH jordens möjliga undergång, goal achieved!
Fick i panik åka och handla en jul-outfit eftersom att Nelly passar på att byta lager i december månad (smarta exempel) så min skjorta inte hann komma.
December-månad, och aldrig har jag sett en sådan brist på röda plagg. Ville nästan bara lägga mig ner och ge upp på mänskligheten. Men det fick bli en svart peplum med ill-röda strumpbyxor. Nöjd i alla fall.
Imorgon drar jag hem ifrån mitt ♥ tidigt och slår in julklappar och storstädar.
 
Hoppas ni får en fin jul ♥
 

Kommentarer
Kommenterat av: Mathilda ♥

Super fina bilder! :)

Svar: Åh tackar, desamma till dig! :)
Evelina

2012-12-23 @ 10:16:25
URL: http://grahnforever.blogg.se
Kommenterat av: malin [photography]

Sv: men åh tack snälla du! :) kram

2012-12-23 @ 15:16:28
URL: http://thephotographs.webblogg.se

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback