Alla vill rädda världen men ingen vill dö

2012-11-14 | 17:39:00
 
Hallå på er! Kom hem igår efter att ha spenderat min vecka hos pojkvän då pappa varit utomlands. Kändes ändå skönt att få packa upp allt istället för att ha det i femtioelva väskor och få sova i sin egen säng helt själv så att jag får den enorma plats jag uppenbarligen måste ha på natten, stackars Emil ♥
Har varit en mysig vecka som blev en aning slapp, glömmer nästan bort att man har ett liv med skola bl.a.
 
Ska slå ihop den förbannade datorn ocn bege mig till bussen, ingen har väl missat Breaking Dawn Part 2!?
Och har man en Twilight-addicted vän så är det plikten som kallar och bara följa med! Gaanska så nyfiken på vad den har att erbjuda!

Kommentarer
Kommenterat av: viktoria

Vadå plikt att följa med?
Du ville ju med, va ju du som fråga;(

Svar: Skööjjaa!
Evelina

2012-11-14 @ 17:42:13

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback