14 timmar

2013-06-05 | 10:14:49
Låg mer eller mindre i koma 14 timmar igår, kom hem 5 och sov från dess. Så gott.
Idag ska jag försöka göra klart mina sista uppgifter i årskurs 2. Slapp långhelg väntar sedan.
Det känns som om jag har tappat stinget lite, jag vill skriva meningsfullt, det vill jag. Men saker och ting stoppar mig. Jag sätter mig ner för att försöka men det enda som kommer fram är skola skola skola. Jag totalt avskyr när folk skriver detaljerat om skolan på sin blogg, det är den uppenbara gemensamma nämnaren vi alla har ändå.
Betyg är okej, så jag kan börja denna nya regel med att i alla fall skriva att jag fick C i matte. Förstår ni? C!? Jag som brukade dagdrömma varje lektion är nu medelmåttig i matte. Helt otroligt.
Från och med nu behöver jag aldrig mer göra en ekvation i hela mitt liv.
 
Firar detta betyg med en kines-min.
 
 
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback