Weho

2013-05-15 | 23:59:40
Skolan tar död på mig. Ja jag vet hur tråkigt ni tycker att sådana här inlägg antagligen är, jag med!
Dessa två veckor är ett rent helvete. Nationella engelska skäms jag för. Inte över min insats utan skolverkets insats i produktionen. Stavfel, gramatiska fel, fel ordval med mera i texterna. De ska väl ändå vara proffs!?
Nästa vecka följer 4 prov varav 3 äro nationella. Maxgräns för prov per vecka befinner sig på 3, men jag får inget handikapp eftersom att "nationella anses inte vara riktiga prov" - Jag ska sammanfatta en hel mattebok på 300 sidor? <3
Och denna tyska, I aint even gonna start on that one.
Tur jag har mamma.

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback