En aubergine historia

2013-09-30 | 23:30:24
Hemma igen med tekoppen i högsta hugg efter en totalt värdelös skoldag. Ska under veckan försöka anta utmaningen att skriva en gotisk novell till litteraturen, nöta tyska och utföra religionsprov.
Har utfört lite administrativt arbete under den senaste timmen, bland annat påbörjat min projektplan vilket gjorde mig lugn inför GY-arbetet trots allt. Nu tänker jag mest på framtiden som student. Vi har fått upp ögonen för ett nytt SGS-område, Kviberg. Billigare och snyggare! Har lagt lite intresseanmälningar som vanligt.
Ska trycka i mig ytterligare en satsuma och dagdrömma en stund till.
 
Det enda jag fick med mig hem från Göteborg var 3.Döden och en aubergine historia att bära runt halsen.
 
 
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback