Tio

2013-09-04 | 18:16:00
10 saker du vill göra innan du dör: Flytta ihop med honom, få en karriär, köpa en bostadsrätt i Göteborg, lära mig allt om människan, skaffa en liten Bichon Frisé, få barn, äga en Nikon D700, fira nyår på Time Sqaure, renovera ett gammalt hus, bestämma över mitt eget liv.
 
9 saker om dig själv:
Jag älskar att vakna tidigt, jag är en tidsoptimist, jag har svårt att inte säga ifrån, jag kan vara väldigt elak, jag fokuserar för mycket på detaljer, jag gråter hysteriskt till film. Mitt hår är chokladbrunt, mitt tankesätt går väldigt mycket enligt kognitiv psykologi, jag blir glad av mitt eget skratt.
 
8 sätt att vinna ditt hjärta på:
Berätta hemligheter, viska vackra saker, kramas, visa intresse, hör hemskt gärna av dig, var samarbetsvillig, prata framtid, överraska mig.
 
 
 
 
7 saker du ofta grubblar på: 
Framtiden, kärleken, psykologi, Göteborg, socker, värderingar, fotografi.
 
6 kändisar du tycker är snygga:
Oooh here we go!
Dallas Green, Carey Mulligan, Kirsten Dunst, Leonardo DiCaprio, Johnny Depp, Simon J Berger.
 
5 saker du aldrig skulle vilja göra:
Hoppa bungyjump, hoppa av skolan, bo i Hammarkullen, tappa min kamera, hålla i en pistol. 
 
4 saker du köpt den senaste månaden:
Mattor, en brevhållare, solkräm, bikini.
 
 

3 sätt att få dig le/skratta:
Fula miner, roliga ljud, dialekter. (Det som kallas för dålig humor)

2 gamla favoritlåtar:
A man from Argentina - Billie the Vision & the Dancers
The Girl - City and Colour

1 sak folk inte visste om dig:
Ingen kommer någonsin förstå mig helt. Vilken tur!



Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback