Bokstavsleken

2014-07-20 | 23:48:00
Hej i tomrummet. Jag har varit extremt off det senaste och jag skyller allt på jobb som bestuler mig på all ork och energi. Imorgon påbörjar jag min näst sista vecka innan den riktiga semestern börjar. En månads ledighet exakt innan allvaret sätter igång igen. Längtar, längtar!
Jag går mest i framtidstankar numera, som alltid! Försöker få ordning på det som komma skall med allt vad studentliv heter. Fortfarande en del frågetecken som måste klargöras innan datumet hinner bli 1 september.
Vad gör jag annars? Nu har jag i alla fall upplevt den del av mig själv som människor kallar för "autopiloten", det passiva handlandet där ingenting produktivt egentligen åtstadkoms. Försöker läsa, skriva och vara allmänt estetiskt men när klockan slår elva och man visst skulle gå och lägga sig så ligger alla böcker där olästa, alla dokument fortfarande tomma och alla idéer har inte satts i verkstad. Kan inte förklara hur jag passionerat drömmer om att stå där näst nästa fredag och äntligen ha sommarlov.
Vilar mest i bakgrunden och låter andra sköta snacket. Lyssnar klart på podcasts och uppdaterar mig om vår värld. Har så klart massor av energi och fantasi där inne som jag inte förmår  släppa ut. Jag börjar lite smått med mina post-it lappar som alltid finns där. Blir tokig på dem!
 
Svara GÄRNA på min fråga om vad jag bör bjuda på i bloggen, det kommer att hjälpa mig jättemycket!
 
Vad vill ni se i bloggen?
"En bild i timmen"0%
Kreativa bilder0%
Photoshop-tutorial0%
Photoshoot0%
Tankar0%
Krönikor0%
Bok-/filmtips0%
Mer av Göteborg0%
Mer specifikt om framtidsplaner0%
Om mitt skrivande0%
Annat:0%



































Min enda kreativa skapelse denna veckan. Resultatet av det som finns där inne men ändå inte:
 
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback