En bild i timmen: Ledig tisdag

2014-07-22 | 22:43:00
Som ni önskade så tog jag en plåt cirka en gång i timmen under den lediga dagen som gått. Följ määäd!
 
09:00
Typiskt att vakna tidigt på sin lediga dag, eller hur? Händer mig sällan.
Satte mig ute på balkongen i solgasset och lyckades präntade ner några stycken.
 
11:00
Färdigfixad redo att bege sig ut på stan för att bland annat sätta in pengar, posta brev och inhandla ett par saker.
 
12:00
29 riksdaler x2, how could I resist?
 
13:00
Tog vagnen ut till Slottskogen för att...
 
14:00
... proppa i mig ett stycke lunch! Riktigt gott väder med många goa göteborgare på filtar i skuggan under träden.
Satt där helt alena med min sallad och podcast i lurarna.
 
15:00
Tog en tur förbi sälarna innan jag åkte hem. Så sööta. Brukar alltid säga att Sally liknar en hårig säl.
Sorgligt att vattnet ser så oinbjudande ut.
 
16:00
Som vanligt under sommaren här i Göteborg började regnet falla helt oförberett.
 
17:00
..... ledsna blommor. (Säger blommor då jag saknar namnet på sorten)
 
18:00
Tog mig en glass! Mamma fyller ständigt på frysen. Det bästa hon vet, verkar det som.
 
19:00
Satte mig ner framför skrivbordet med mitt material för en stunds planerande. Bland annat lägenhetssökande, pyssel, och skrivande.
 
20:00
Regnet upphörde vilket gav tillfälle för en pw. Väldigt fina parker häromkring att strosa runt i med mycket att titta ppå. Saknar så klart min skog i Billingen med den nyfikna älgen. De turerna gav utrymme för mina tankar, som tyvärr inte ges här.
 
22:00
Lägger mig med en bra bok efter ett gott bad.
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback