Status

2016-08-02 | 22:35:14
Vad händer nu för tiden?
I lördags hade jag och Emil äran att vara vittnen under hans mosters vigsel, samt fotografera ögonblicket. Efter det tog vi tåget till Håverud och åt middag - tummen upp!
 
I söndags tog vi en tur till Trollhättan och handlade vilket resulterade i en hel del nyheter att ta med hem. Det känns som att det var längesedan jag visade något jag köpt (?), åtminstone i klädväg, så när jag kommer tillbaka till Göteborg i helgen ska jag försöka fota och visa. Obs! Beror helt på väderleken - molnljus gör inget motiv rättvisa. Annars får vi säga nästa vecka. Ska försöka ta tag i livet innan september, inklusive denna plattform.
Nu är det heller inte långt till vi flyger mot värmen i Rhodos. Pepp! Pepp! Pepp! Där har vi absolut något att fylla bloggen med!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback