That night

2016-01-02 | 23:27:02
Nyår spenderades med Emil, först inne i stan, där vi stannade till vid Brunns och såg på GP:s fyrverkerier från hamnen, och upp till avenyn där vi åt middag på Joe Farelli's. Bästa maten där! Sedan tog vi sjuan och firade resten av kvällen hemma, med räkor, ost och kex och diverse festligheter. En glace au four på det också - mandelbotten med apelsinsmak, mascarpone och vaniljglass med hallon och marängtopp och så swish in i ugnen - den godaste desserten som jag gjorde några nyår sedan. Fyverkerierna smällde utanför fönstret, och det nya året blev ett faktum. Jag kan inte fatta att det är januari - igen. Idag har vi städat undan juldekorationerna, och lite snö har fallit. Imorgon tar jag tag i livet på riktigt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Kommenterat av: JUNITJEJ

Vilka vackra bilder!

2016-01-16 @ 21:11:30
URL: http://www.junitjejen.se

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback