It aint always sockersött

2016-05-16 | 13:11:01
Det är så typiskt mig. Göra 7 inlägg under ett kortare intervall och sedan inga alls. Men det är maj, och jag har shitload to do. Mycket att stå i, men också väldigt mycket att fundera på. Svenskan rullar på, föregående veckans tema var att sitta på balkongen eller i gräset och lapa skönlitteratur. Psykologin är en annan femma. Ska tenta i personlighetspsykologi nästa vecka (!!), och det är en oerhört intressant, men också tung kurs. Och då menar jag inte bara läsmässigt (ett tusen sidor no biggie..), utan också personligt. Det är mentalt krävande att kontronteras med alla påståenden om vad som definierar just mig - varför är jag, jag? Hur formades min personlighet? Av vad? Vem? Dem tankarna har gjort mig mätt och lite låg, om jag ska vara ärlig. Det gäller att försöka upprätthålla en distans.
It aint always sockersött.
Ha det fint så länge, vi hörs i juni!
 
 
Klippte mig i veckan btw på salong för första gången på ca 6 år - rakt av bara! Nu är det ju bara den stora kulörfrågan kvar..

Kommentarer

Skicka en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg/hemsida:

Speak up

Trackback